Contributie

Lidmaatschap Zwemclub

Ieder lid betaald voor een heel jaar contributie (januari tot januari van het jaar daaropvolgend). Per lid €125,00 per jaar. Studenten €94,00 per  jaar. Voor het inschrijfformulier (PDF) klikt u HIER.

Opzegging lidmaatschap voor 1 december van het lopend jaar via [email protected]

Bij opzegging ná 1 december van het lopend jaar moet er voor het daaropvolgend jaar betaald worden.

Ouderenzwemmen

Voor het ouderenzwemmen zijn de kosten €40,00 per jaar.

Indien u stopt met ouderenzwemmen, dient u zich ook af te melden vóór 1 december van het lopend jaar.

Zwemles

De contributie voor de zwemles is € 16,00 per maand. Twee keer per jaar wordt de contributie voor de zwemles in rekening gebracht.

Voor het afzwemmen wordt €12,50 gevraagd.

Voor het inschrijfformulier (PDF) zwemles, klikt u HIER.

Boeteregeling wedstrijdzwemmen

Afmelden voor een wedstrijd na afmelddatum maar wel binnen 24 uur voor aanvang wedstrijd: €5,00.

Andere boetebedragen worden vermeld in de uitnodiging voor de wedstrijd, deze verschillen per soort wedstrijd.